Mediciner och mående

Nu låter detta som ett jätte deep inlägg med tanke på rubriken men så hade jag inte tänkt mig. Tänkte bara göra en liten update på hur livet ser ut atm. Har känt att mina mediciner har börjat spöka lite med biverkningar och såvidare, har aldrig haft problem med detta tidigare men sen senaste ökningen så har jag börjat känna av det på olika sätt. Bland annat så blöder jag näsblod nästintill varje dag och har blåmärken på hela kroppen vilket kan betyda inre blödningar. Har dessutom haft extremt mycket migrän och mått allmänt dåligt i några veckor nu. Om någon undrar vad det är för medicin jag tar så är det serteralin 100mg (antidepp). 
 
Men snart är det helg så det är bara att kämpa på! Var hemma från skolan i tisdags pågrund av migränen och fick ett "migrän anfall" idag. Men förhoppningsvis klarar jag dem sista 2 dagarna innan helgen. Ta hand om er så hörs vi, Puss&kram!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mayahinden.blogg.se

En blogg som drivs av en 16 årig musik intresserad tjej från dalarna, hoppas att ni ska gilla bloggen!

RSS 2.0