Första veckan

Har nu gjort första veckan i skolan efter ett långt, välbehövligt jullov. Känns så skönt att vara tillbaks i skolan, har saknat alla fina människor på skolan och stämningen. Trodde aldrig att jag skulle hitta en så bra skola som rytmus, vill inte ens ta helg pågrund av att jag vill vara i skolan. Har varit extremt trött och slut hela veckan speciellt i slutet av dagen. Har somnat när jag kommit hem varje dag vilket inte alls är bra då jag vänder på dygnet och det slutar med att jag tar alldeles för mycket tabletter  för att kunna sova. Men förhoppningsvis så rättar det till sig snart, det är ju tyvärr så att trötthet är en ofrivillighet när man är deprimerad och dessutom har jag vitamin brist men jag har fått medicin för båda och det börjar bli lite bättre. Den här helgen har verkligen gått åt till att bara ta hand om mig själv, både inre och yttre. Har haft i olja i håret och masserat min hårbotten för att få igång blodcirkulationen för att få håret att växa snabbare och för att försöka rädda mina torra toppar. Har lagt på en ansiktsmask och smörjt in ansiktet med aloevera för att mjukgöra. Känner mig så mycket fräshare och och lungnare i mina tankar efter att ha vilat upp mig ordentligt. Nu är det däremot dags att krypa ner i sängen och mysa lite med katten innan det är sovdags. Ta hand om er så hörs vi, puss&kram!  (null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mayahinden.blogg.se

En blogg som drivs av en 16 årig musik intresserad tjej från dalarna, hoppas att ni ska gilla bloggen!

RSS 2.0