Nytt tillskott till familjen

Nu var det ett tag sedan vi hördes, har haft fullt upp med skolan som vanligt. Men i lördags åkte jag och min mamma och hämtade en ny familjemedlem, en liten kattunge som jag döpt till Chosma. Tingade henne i agusti och har längtat så mycket efter att få hem henne och nu så är hon äntligen hemma hos oss. Har alltid velat ha en katt som är min egen som jag får döpa osv så jag är överlycklig över detta, det är dock mer jobb med en katt än jag hade väntat mig. Tömma låda, mata med två olika foder, byta vatten 2 ggr om dagen. Det låter inte som mycket men för mig känns det som hur mycket som helst men det är det värt. Här kommer två bilder på henne så hörs vi sen, puss&kram!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mayahinden.blogg.se

En blogg som drivs av en 16 årig musik intresserad tjej från dalarna, hoppas att ni ska gilla bloggen!

RSS 2.0