Long time no see

Ännu en gång vill jag be om ursäkt för dålig uppdatering men jag gör mitt bästa, är inne i en jobbig period just nu (jobbigare än vanligt) så att ta sig ur sängen är som att bestiga berg. Så det är inte bara bloggandet jag varit dålig på att upprätthålla utan även skolan, och det sociala som att umgås med vänner, men som folk säger "storms don't last forever" vilket jag innerligt hoppas att det stämmer för det är så otroligt jobbigt att vakna varje morgon med en klump i magen och gråten i halsen och sen bli sedd på som lat för att alla demoner i huvet håller en tillbaka från allt man egentligen skulle vilja klara lika bra som vem som helst. Men nog om det, det har inte hänt särskillt mycket sen jag skrev sist utom att jag inte gick på robert wells konsert eftersom att det kändes alldeles för jobbigt just den dagen. I helgen sov jag hos min kompis Felicia som jag inte träffat på länge så det var jätte kul att träffa henne, vi tog det lungt kollade på film och fixade lite med våra naglar så det var en riktigt mysig tjej kväll. I måndags var också en sån dag då jag verkligen försökte men kom inte upp ur sängen innan 12 sen passade jag bara på att mysa lite med min lilla syster, vilket var väldigt välbehövligt att bara få känna närhet och kärlek och jag ser henne inte så mycket på dagarna eftersom att hon sover när jag åker och för det mesta sover när jag kommer hem. Ta hand om er så hörs vi puss&kram!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mayahinden.blogg.se

En blogg som drivs av en 16 årig musik intresserad tjej från dalarna, hoppas att ni ska gilla bloggen!

RSS 2.0