kanelbullar och Robert Wells

Torsdag, snart är det äntligen fredag! Ska bli så skönt att få va lite ledig efter denna vecka som varit stressig och jobbig. Det helgen har att erbjuda är däremot läxor, sova och lite mer läxor. Ska bli skönt att få undan några stressmoment och kanske hinna städa lite då mitt rum ser ut som ett bombnedslag! Men igår så var det ju kanelbullens dag, dock förstår jag inte vitsen med att ge en brödbit med socker och kanel en egen dag men det är väl inte helt fel att ha en anledning till att äta bullar. Mina fredagar brukar vanligtvis börja 10:05 ha två lektioner och sluta 13:55 vilket är så himla skönt! Men imorgon så ska Robert Wells uppträda för oss på skolan då han är som en "mentor" för själva rytmus vilket innebär att jag slutar 16:30 och jag tror helt ärligt inte att jag orkar stanna i skolan så länge så jag tror att jag ska åka hem när jag slutar sista lektionen iallafall, missar ju inget betygsgrundande även om det kanske hade varit roligt att följa med och kolla på hans uppträdande så får nog mitt mående/ork gå före, men vi får väl se. Somnade kl 16 igår direkt när jag kom hem från skolan och sov tills alarmet ringde 06:00 imorse, inget ovanligt för mig men otroligt skönt att bara åka hem och lägga sig då jag gjort något efter skolan varje dag i flera veckor och kommit sent så den sömnen behövdes verkligen. 
 
Tänkte bara ta upp en sista sak och det är att jag har en ny favorit-låt som jag troligtvis kommer lyssna sönder inom en vecka men just nu är det iprincip bara den jag lyssnar på även om det är en gammal låt och det är "Payphone" med Maroon 5 och Wiz Khalifa, tycker även om Boyce Avenue's version av låten och det är väl mest den jag lyssnar på men tycker om orginalet mer på dagen/morgonen och Boyce version typ när jag ska sova då jag inte vill lyssna på allt för "hetsiga/snabba" låtar när jag ska sova utan mer "lugna" låtar. Det var allt jag hade att skriva om för nu så ta hand om er så hörs vi, puss&kram!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mayahinden.blogg.se

En blogg som drivs av en 16 årig musik intresserad tjej från dalarna, hoppas att ni ska gilla bloggen!

RSS 2.0