Joakim lundell

Har lyssnat på Joakim Lundells nya bok och shit vilken succé bok! Grät flera gånger under lyssningen och har rekomenderat den till alla jag känner, det är en av dom bästa, ärligaste och mest rörande böcker jag någonsin läst. Att höra hur mycket hemska saker Jocke gått igenom i sitt liv ger en verkligen en tanke ställare, helt otroligt att han tagit sig från botten till toppen, en riktig förebild enligt mig. Så den rekomenderar jag starkt at ni läser. 
 
Idag hade vi halv studie dag i skolan och slutade klockan 11 men jag följde med min mamma till djursjukhuset för att passa min lillasyster så jag kom hem för cirka en timme sedan, riktigt jobbig dag idag. Men har haft väldigt roligt också då vi hade invigning för vår matsal i skolan idag så några otroligt duktiga musikanter från rytmus uppträdde och jag blir helt tagen varje gång jag hör någon i min skola sjunga, dom är så otroligt duktiga! Tyvärr hann jag inte se hela framträdandet men har hört dom öva så vet att det blev ett grymt framträdande. Ta hand om er så hörs vi sen puss&kram!
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mayahinden.blogg.se

En blogg som drivs av en 16 årig musik intresserad tjej från dalarna, hoppas att ni ska gilla bloggen!

RSS 2.0