Lila lila lila

Hej på er igen, har inte tagit mig tiden att blogga även fast jag verkligen velat har inte orken funnits, men nu har jag tagit mig i kragen och det är dags för ett nytt inlägg. Har lagt ut en bild på mig själv i ett tidigare inlägg där jag har lila hår  men har inte skrivit om det, inte för att det är mycket att skriva om men jag har helt enkelt färgat håret lila, igen! Det var inte planerat men min vän hade massa lila färg slattar och hon älskar att färga hår så jag gick med på att agera docka. Hade inte tänkt bevara det särskilt länge så det har redan börjat smyga sig ut då jag tvättar håret oftare för att få ut det men tillsvidare så är det lila iallafall. Ta hand om er så hörs vi, puss&kram!  (null)

(null)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mayahinden.blogg.se

En blogg som drivs av en 16 årig musik intresserad tjej från dalarna, hoppas att ni ska gilla bloggen!

RSS 2.0