Invigning

Hej igen, har haft mycket på som vanligt och inte hunnit göra något ordentligt inlägg. Men vi har haft invigning för vår fantastiska skola i onsdags, vi var två "grupper" som uppträdde på stora invigningen och det var min grupp och en till. Tyvärr var vi en sångare kort i min grupp men det gick bra ändå. 

Det var så himla kul att stå på scenen framför massa folk, har inte gjort det på flera år pågrund av ångest och scenskräck men jag kände mig riktigt stolt över mig själv då jag gjorde det och det gick bra. Några av "VIP" gästerna som var där var Robert Wells, Micke nord Andersson och Gustaf Norén. Låtarna vi framförde heter - the man who can't be moved av the script, och big legged Woman vet ej vem som gjort den men det är en blues iallafall. 

Nu ska jag plugga lite, ta hand om er så hörs vi, puss&kram!  (null)

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mayahinden.blogg.se

En blogg som drivs av en 16 årig musik intresserad tjej från dalarna, hoppas att ni ska gilla bloggen!

RSS 2.0