Bästa vännen på hembesök

Hej igen, och jag som tyckte jag blivit bättre på att uppdatera. Men men nu är jag här igen med ett litet snabb inlägg i brist på annat och en viss saknad efter att få skriva av sig lite. Nu är det lördag natt och jag har spenderat min Hälge med min vän som är på hembesök igen, så skönt att få träffa henne igen. Vi har ätit en massa god mat, umgåtts och bara haft det mysigt! Imorgon är det dags att åka hem igen och pyssla om missen lite, eftersom att jag är med henne varje dag så saknar jag henne när jag inte är med henne under en längre tid om det ens är rimligt. Men nu är det dags att sova då det blir en tidig dag imorgon eftersom elisas tåg tillbaka går runt 14 och vi har mycket att hinna med innan dess, ta hand om er så hörs vi. Puss&kram!  (null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mayahinden.blogg.se

En blogg som drivs av en 16 årig musik intresserad tjej från dalarna, hoppas att ni ska gilla bloggen!

RSS 2.0