Förlåt

Hej igen, nu var det ett tag sedan igen, förlåt att jag inte skärper mig och skriver lite oftare. Inte för att jag har så mycket att skriva om eller kanske så värst intressanta saker så ibland kan det väl få bli en svacka. Men idag har jag och klassen lussat för andra men inte sista gången i år på cozmoz i Borlänge. Super mysigt med lite jul stämning! Tur som jag har så blev jag årets men även rytmus Borlänges första lucia WOHO! Annars har det inte hänt särskilt mycket sen sist mer än lite mental breakdowns och stress men än lever jag. Ta hand om er så hörs vi snart. Puss&kram!  (null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mayahinden.blogg.se

En blogg som drivs av en 16 årig musik intresserad tjej från dalarna, hoppas att ni ska gilla bloggen!

RSS 2.0